MESEČNI KALENDAR - EXCEL

Školska godina se bliži, i ovo je period u kojem obećavamo sebi kako ćemo vredno i marljivo učiti, ne zapuštati gradivo, trenirati, šetati, biti organizovani i postizati sve. U prvih nekoliko sedmica obično zaključimo da tako neće ići, ali ipak se nadamo. Što se organizacije tiče, verujte da se može opstati, i živi sam dokaz toga, mada, obično kada zagusti odložim rokovnike i papire kako bih sve prenela u glavu. 

No, bez obzira na to, budimo optimistični! Svakome je potreban kalendar kako bi mogao da zabeleži svoje obaveze i bolje se snađe u njima. Tragajući po internetu za istim, malo sam se razočarala videvši da je sve nekako šturo i nepregledno. Pa, ako drugi ne mogu da vam pomognu, sami sebi uvek možete. Stoga sam se bacila na posao, i desetak minuta kasnije imala urednih devet meseci na svom stolu.

U ovom postu, podeliću sa vama kako sam napravila ovaj vid organizacije, videćete i sami, veoma lako i jednostavno za svakoga ko je barem jednom video Excel. Detalji su na vama, pustite mašti na volju!


Ukoliko koristite verziju iz 2013. već imate ponuđen deo sa kalendarom, mada meni on ne odgovara baš, ali eto, možete i tako. :)

Moja postavka izgledala je ovako, detalji su vaš izbor :)

Kao što vidite, polja 3,5,7,9 ostavljena su radi datuma, ali, dok sam pravila ovo predomislila sam se, ipak mi se više sviđa bez njih.

Nekoliko png sličica da ne bude dosadno...

... podešavanje formata ii to je to! Klasično, jednostavno i lako, u svega nekoliko minuta bez fotografisanja i uporedog pisanja posta hah.




Datume nisam pisala kako bih dozvolila sebi da odmah oštampam 10 primeraka, i naknadno upisujem mesece i datume. Nadam se da vam se dopada i da će nekome biti valjana inspiracija. Takođe, slično možete uraditi i za raspored časova. Ukoliko imate bilo kakve ideje šta bih još mogla praviti, ovako prosto ili komplikovanije, pišite u komentare i na mejl :)

Коментари

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

UVOD U INFORMATIKU

ČARLS BEBIDŽ